- Sprawne zarządzanie recepcją;
- Odbieranie i przekierowywanie połączeń telefonicznych;
- Ewidencjonowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej;
- Przekazywanie korespondencji właściwym odbiorcom;
- Przygotowywanie sali konferencyjnej na spotkania;
- Niszczenie dokumentów w niszczarce;
- Wsparcie administracyjne;
- Bieżące monitorowanie zapasów artykułów spożywczych i biurowych i ich zamawianie;
- Witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy;
- Dbanie o wizerunek firmy: estetykę stanowiska recepcji, sal konferencyjnych;
- Wymagana znajomość języka angielskiego B1/B2;
- Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku;
- Umiejętność zorganizowania pracy własnej;
- Komunikatywność;
- Asertywność.
- Wynagrodzenie 35 zł brutto/h;
- Praca w godzinach 9-14;
- Miejsce pracy: Warszawa - Ochota;
- Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie.
LeasingTeam Professional wspiera polskie i globalne przedsiębiorstwa w pozyskiwaniu kluczowych pracowników i zarządzaniu zasobami ludzkimi. Agencja specjalizuje się w rekrutacjach stałych na stanowiska średniego i wyższego szczebla oraz outsourcingu white-collar. Skutecznie realizuje zlecenia, pracując w oparciu o autorską metodologię ASSET®, która porządkuje działania rekruterów i zwiększa ich efektywność. Posiadamy biura w Gdańsku, Warszawie, Katowicach, Krakowie, Poznaniu oraz we Wrocławiu. Professional należy do LeasingTeam Group - największej w kraju grupy spółek doradztwa personalnego wyłącznie z polskim kapitałem, która od 15 lat skutecznie łączy kandydatów i pracodawców, świadcząc im kompleksowy zakres usług HR.
Aktualnie dla jednego z naszych klientów wiodącego dostawcy logistyki kolejowej w Europie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Prosimy o dopisanie do CV oraz listu motywacyjnego następującej klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawąz dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)".